


New Balance "Iconic 574"look book video
Typ projektu:
Montaż
Data:
2018
Klient:
New Balance
Rola w projekcie:
Projekt:
Dla marki New Balance zrealizowaliÅ›my lookbook wideo promujÄ…cy legendarny model 574. W kampanii wystÄ…pili Barbara Kurdej-Szatan i JarosÅ‚aw Bieniuk, którzy reprezentowali dwa różne Å›wiaty – lifestyle i sport
– podkreÅ›lajÄ…c uniwersalny charakter butów.
Wideo utrzymane było w miejskiej, nowoczesnej estetyce, łączącej modowy styl z autentycznością. Pokazaliśmy,
że model 574 to ponadczasowa ikona – pasujÄ…ca do każdego stylu i codziennego rytmu życia.
Motion Design, montaż
Założenia i cel
ZaÅ‚ożeniem byÅ‚o stworzenie modowego, ale autentycznego lookbooka wideo, który łączy Å›wiat lifestyle’u i sportu. Dobór ambasadorów – Barbary Kurdej-Szatan, kojarzonej z naturalnoÅ›ciÄ… i miejskim stylem, oraz Jacka Bieniuka, byÅ‚ego piÅ‚karza – miaÅ‚ podkreÅ›lić, że 574 pasujÄ… do każdego: niezależnie od wieku, stylu życia czy profesji.​
GÅ‚ówne cele:
​
-
Pokazać 574 jako ikoniczny model, który nie wychodzi z mody,
-
Zbudować emocjonalnÄ… więź z markÄ… przez realnych bohaterów,
-
Wzmocnić obecność NB 574 w świadomości młodszych
-
i starszych konsumentów,
-
Stworzyć atrakcyjne treści do wykorzystania
w digitalu i social mediach.



